۲ آذر ۱۳۹۰

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات خبر داد: تشکیل گروه‌های مخالف خامنه‌ای پس از انتخابات



حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات تائید کرد پس از حوادث سال ۱۳۸۸ گروه‌های قابل توجهی در مخالفت با دیدگاه‌ها و سیاست‌های علی خامنه‌ای در جمهوری اسلامی شکل گرفته است.
به گزارش روز چهارشنبه (دوم آذر) خبرگزاری‌ها٬ آقای مصلحی در گردهمایی مبلغین مذهبی در قم گفته است: «طبق کار اطلاعاتی انجام شده، ما بعد از فتنه ۸۸ با تعداد قابل توجهی از گروه‌های انحرافی مواجه هستیم.»

وزیر اطلاعات مهم‌ترین ویژگی این گروه‌ها که نامی از آن‌ها نبرده را غیرهمسو بودن آن‌ها با خامنه‌ای و جمهوری اسلامی اعلام کرده است.
به گفته وی «این گروه‌ها در فکر و گفتار ظاهرا با اندیشه‌های امام و رهنمودهای رهبر همسو هستند ولی در حوزه عمل مسیر دیگری را که خود صحیح می‌دانند، برای خود برگزیده و اجرا می‌کنند.»
وزیر اطلاعات در عین حال افزوده که این جریان‌ها برای رسیدن به اهداف خود از رهبر جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای پیش از این جنبش سبز و تیم محمود احمدی‌نژاد را با عنوان دو جریان «فتنه» و «انحرافی» مخالف رهبر جمهوری اسلامی معرفی می‌کردند.
این اظهارات آقای مصلحی نشان می‌دهد علاوه بر این دو جریان سیاسی٬ جریان‌های قابل توجه دیگری در جمهوری اسلامی علیه خامنه‌ای شکل گرفته‌اند که پیش از این به وجود آن‌ها اشاره‌ای نمی‌شد.
حیدر مصلحی هرچند از این جریان‌های سیاسی نامی نبرده است٬ اما از گفته‌های وی پیداست که این جریان‌ها در طبقه حاکم جمهوری اسلامی وجود داشته و به نام خامنه‌ای به دنبال اهداف خود هستند.
پیش از این نیز محمدتقی مصباح یزدی به صراحت گفته بود در میان بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی افرادی وجود دارند که به ولایت فقیه اعتقادی ندارند.

http://www.digarban.com/node/3285

هیچ نظری موجود نیست: