۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰

روزی که خامنه‌ای ارتباط احمدی‌نژاد با جن‌گیران را رد کرد + فیلم


دیگربان : علی خامنه‌ای که خرافاتی نامیدن احمدی‌نژاد را «خجالت‌آور» خوانده بود، پس از مقاومت رئیس دولت در برابر حکم حکومتی ادامه کار مصلحی، به هوادارانش اجازه داده احمدی‌نژاد و اطرافیانش را رمال و جن‌گیر بنامند.
خامنه‌ای در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ با رد هرگونه تقلب در آرای عمومی، از برگزار کنندگان انتخابات و نتیجه آن دفاع کرد و گفت: «رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتند.»

خامنه‌ای که در آن نماز جمعه جنجالی نظر احمدی‌نژاد در اداره امور کشور را صراحتا به نظر خود نزدیک‌تر اعلام کرد، پیش‌تر با وجود انتقاد‌ها علیه احمدی‌نژاد که همواره دولت خود را دولت امام زمان معرفی می‌کرد، تمام قد از وی حمایت کرده بود.

وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره احمدی‌نژاد گفت: «بنده اینجا در منبر نماز جمعه، در خطبه‌اى که در حکم نماز است، حقایق را باید بیان بکنم. صریح‌ترین اهانت‌ها به رئیس جمهورِ قانونى کشور شد. حتى از دو سه ماه قبل از مناظرات هم این سخنرانى‌ها را براى من مى‌آوردند و من می‌دیدم یا گاهى مى‌شنیدم؛ تهمت‌هائى زدند، حرف‌هائى گفتند؛ به کى؟ به کسى که رئیس جمهور قانونى کشور است، متکى به آراء مردم است. نسبت‌هاى خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ‌گوئى متهم کردند! این‌ها خوب است؟ کارنامه‌هاى جعلى براى دولت درست کردند، اینجا آنجا پخش کردند، که ما که در جریان امور هستیم، مى‌بینیم می‌دانیم که این‌ها خلاف واقع است؛ فحاشى کردند؛ رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتند.»
متن کامل اظهارات رهبر جمهوری اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری و احمدی‌نژاد که با تقلب و همدستی خامنه‌ای و سپاه و بسیج در قدرت ماند و خون‌های بسیاری به خاطر این تقلب ریخته شد را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.
آقای خامنه‌ای به خاطر مشکلات شخصی با میرحسین موسوی، در انتخابات تقلب کرد و حالا که با محمود احمدی‌نژاد هم به دلیل بی‌اعتنایی وی به دستوراتش، مشکل پیدا کرده، به حامیانش دستور داده است به یاد رئیس دولت دهم بیاورند که اگر وی نبود، احمدی‌نژاد نمی‌توانست در قدرت بماند.

هیچ نظری موجود نیست: