۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰

هافينگتن پست: احمدی نژاد قدرتش را از دست داده اما قصد ندارد بی سر و صدا صحنه قدرت را ترک کند


صدای آمریکا : همزمان با اعلام به تعويق افتادن محاکمه دو کوهنورد آمريکايی که در ايران زندانی اند، سرمقاله واشنگتن تايمز، از آنها به عنوان «گروگان بمب اتمی ايران» نام برده است. اين روزنامه يادآوری می کند که از زمان روی کار آمدن رژيم جمهوری اسلامی، گروگانگيری ابزار کارآمدی در زرادخانه تهاجمی آن بوده است




 اين بار نيز، هدف واقعی جمهوری اسلامی از حبس و محاکمه دو آمريکايی، در واقع انتقام گرفتن از آنچه که شيطان بزرگ می نامد است و به اين وسيله می خواهد سياست خارجی ايالات متحده را در تنگنا قرار دهد. به نوشته واشنگتن تايمز دو روز پيش از زمان تعيين شده برای محاکمه اين دو نفر، جمهوری اسلامی راه اندازی نيروگاه بوشهر را اعلام کرد و اگر به بمب اتمی دست پيدا کند، تعداد گروگان های رژيم شرير و بدخواه تهران به ميليون ها نفر خواهد رسيد.

نشريه اينترنتی هافينگتن پست با اشاره به اختلاف ميان رهبر و رييس جمهوری اسلامی می نويسد توبه نيم بند احمدی نژاد در برابر آيت الله خامنه ای و ستايش اخيرش از وی نکته ای را در مورد دو سال باقی مانده از رياست جمهوری وی بازگو می کن؛ و آن اين که احمدی نژاد تا حدودی قدرتش را از دست داده و افتاده شده است، اما گفته هايش نشان می دهد که قصد ندارد بی سر و صدا صحنه قدرت را ترک کند. به نوشته هافينگتن پست، احمدی نژاد از جايگاه نورچشمی رهبر و روحانيت به زير افتاده است و اکنون خامنه ای و روحانيون تندرو آماده می شوند تا در انتخابات سال آينده مجلس قدرت روحانيت را بار ديگر به کرسی بنشانند.


هیچ نظری موجود نیست: